Haku löysi 6 tulosta
- 17 Helmi 2007 09:52
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Laatikon vaihtoon neuvoja!
- Vastaukset: 3
- Luettu: 752
- 16 Helmi 2007 18:21
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Laatikon vaihtoon neuvoja!
- Vastaukset: 3
- Luettu: 752
- 16 Helmi 2007 17:52
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Laatikon vaihtoon neuvoja!
- Vastaukset: 3
- Luettu: 752
Laatikon vaihtoon neuvoja!
Eli sierraan vaihdetaan laatikkoa ja pikaisia neuvoja tarvittais:
a) Passaako 1.8td:n type 9-laatikko suorilta 1.6ohc:hen? Jos ei, niin passaako -84 4-lovisen kytkinkoppa tuohon type 9:n?
b) Passaako 1.8td:n iso vauhtipyörä suoraan 1.6ohc:hen? (nykyään pienellä vauhtipyörällä) Ja jos ei, niin ...
a) Passaako 1.8td:n type 9-laatikko suorilta 1.6ohc:hen? Jos ei, niin passaako -84 4-lovisen kytkinkoppa tuohon type 9:n?
b) Passaako 1.8td:n iso vauhtipyörä suoraan 1.6ohc:hen? (nykyään pienellä vauhtipyörällä) Ja jos ei, niin ...
- 02 Tammi 2007 14:31
- Keskustelualue: Autoilu
- Aihe: deisel vs bensa
- Vastaukset: 128
- Luettu: 38273
- 23 Joulu 2006 13:35
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: ford sierra 2,0doch (kansi)
- Vastaukset: 34
- Luettu: 10175
Ps. Katsos mitä tuossa kannen oikealla puolella istuskelee, taitaapi olla että kelpaa oikein hyvin ajella...Lep-1 kirjoitti:Läysinpäs lopulta kuvan sierrasta jossa kyseinen swappi tehty!!!
RS2000
Lisää autosta on tuolla Bilgallerissa
Varmasti kelpaa ajella!!
- 19 Joulu 2006 16:47
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Sierran temput
- Vastaukset: 9
- Luettu: 1752