Haku löysi 6 tulosta

Kirjoittaja Mazza
17 Helmi 2007 09:52
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Laatikon vaihtoon neuvoja!
Vastaukset: 3
Luettu: 752



maltoit odotella vastausta noin puolisen tuntia?
Sain sattumalta tietoa eräältä joka noitten kans on nysvänny - pistin sitte tännekki muitten nähtäväksi. Se siis ei ollu mitään **ttuilua. 8)

Ps. uus laatikko odottaa asennusta tuossa pihalla, ah sitä ihanuutta kun saa vaihtaa laatikkoa pihalla ...
Kirjoittaja Mazza
16 Helmi 2007 18:21
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Laatikon vaihtoon neuvoja!
Vastaukset: 3
Luettu: 752

Kiitos kaikille neuvoa antaneille, paketti siis ei ole yhteensopiva, 1.8td:n kytkinakseli on liian pitkä, kytkinkoppa erilainen, kytkinlevy paksumpi ja vauhtipyörä ainakin ilmeisesti painavampi. 4-lovisen kytkinkoppa ei passaa type 9:in.
Kirjoittaja Mazza
16 Helmi 2007 17:52
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Laatikon vaihtoon neuvoja!
Vastaukset: 3
Luettu: 752

Laatikon vaihtoon neuvoja!

Eli sierraan vaihdetaan laatikkoa ja pikaisia neuvoja tarvittais:

a) Passaako 1.8td:n type 9-laatikko suorilta 1.6ohc:hen? Jos ei, niin passaako -84 4-lovisen kytkinkoppa tuohon type 9:n?

b) Passaako 1.8td:n iso vauhtipyörä suoraan 1.6ohc:hen? (nykyään pienellä vauhtipyörällä) Ja jos ei, niin ...
Kirjoittaja Mazza
02 Tammi 2007 14:31
Keskustelualue: Autoilu
Aihe: deisel vs bensa
Vastaukset: 128
Luettu: 38273

hih, ei voi ku hihitellä takavasemmalla... 8)

http://video.google.com/videoplay?docid=8004694808152127144&q=turbo+diesel

http://videos.streetfire.net/video/477586ec-b336-4edc-8684-98340068a79b.htm

Oli ihan pakko...:D
ja sen verran että istunut useita kertoja vastaavien kyydissä, ja kestosta on ...
Kirjoittaja Mazza
23 Joulu 2006 13:35
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: ford sierra 2,0doch (kansi)
Vastaukset: 34
Luettu: 10175

Lep-1 kirjoitti:Läysinpäs lopulta kuvan sierrasta jossa kyseinen swappi tehty!!!
RS2000

Lisää autosta on tuolla Bilgallerissa

Varmasti kelpaa ajella!! :)
Ps. Katsos mitä tuossa kannen oikealla puolella istuskelee, taitaapi olla että kelpaa oikein hyvin ajella... :wink: :twisted:
Kirjoittaja Mazza
19 Joulu 2006 16:47
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Sierran temput
Vastaukset: 9
Luettu: 1752

Vaikuttais laturin D+-piuhalta, jännä vaan ettei oo polttanu uuestaan poikki. Nimittäin laturin jännitteensäädin jos porsii niin saattaa tehä tuon... Itellä meni puol vuotta vanha säädin. Menee siis oikosulkuun, ei näy ulkosesti mitään... Tosin voi hyvin olla joku muukin. Tuo surina mietityttää.