Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja foccus12
13 Kesä 2026 19:32
Keskustelualue: Autosähkö
Aihe: Ford Focus 2012 MK3 ulkolämpötila-anturi
Vastaukset: 7
Luettu: 11859

Re: Ford Focus 2012 MK3 ulkolämpötila-anturi

Focuspocys kirjoitti: 13 Huhti 2026 21:55 Päivitystä tilanteeseen. Sieltä se peilistä löytyi. Todella veemäinen purkaa... Uusi anturi tilattu Kiinasta ja pitäisi saapua tällä viikolla.
EDIT. totesin homman liian vaikeeksi, niin hommasin tarvike peilin

Täällä sama urakka olisi, miten sen anturin saa sieltä pois?