Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja Repavaari
22 Kesä 2026 17:44
Keskustelualue: Sana on vapaa
Aihe: Focus 1.6cdi 2009farmari
Vastaukset: 1
Luettu: 63

Focus 1.6cdi 2009farmari

Kaveri tankkasi vahingossa bensaa n10l. miten sais tankin tyhjättyä?
Kirjoittaja Repavaari
09 Maalis 2026 13:31
Keskustelualue: Autosähkö
Aihe: Focuksen tietonäyttö jää päälle
Vastaukset: 4
Luettu: 7434

Re: Focuksen tietonäyttö jää päälle

Kaikki ovet on lukossa, oisko ruvettava suunnittelemaan mittariston irrotusta josko sieltä löytyis syy.
Kirjoittaja Repavaari
08 Maalis 2026 10:24
Keskustelualue: Autosähkö
Aihe: Focuksen tietonäyttö jää päälle
Vastaukset: 4
Luettu: 7434

Re: Focuksen tietonäyttö jää päälle

On ollu yön ylikin virrat pois ovet pysyy lukossa
Kirjoittaja Repavaari
04 Maalis 2026 20:03
Keskustelualue: Autosähkö
Aihe: Focuksen tietonäyttö jää päälle
Vastaukset: 4
Luettu: 7434

Focuksen tietonäyttö jää päälle

Focus II 1,6 TDCI -2009 Tietonäyttö jää päälle kun auton sammuttaa, valo palaa vielä aamulla vaikka auto sammutettu illalla, tyhjentää akun.
samoin Radio ei aukea vaikka auto käynnissä, nämä viat tuli yhtä aikaa eli ovatko yhteydessä jotenkin. Olen tarkistanut sulakkeet 106,107,108,112
kaikki ehjiä ...