Haku löysi 4 tulosta
- 22 Kesä 2026 17:44
- Keskustelualue: Sana on vapaa
- Aihe: Focus 1.6cdi 2009farmari
- Vastaukset: 1
- Luettu: 63
Focus 1.6cdi 2009farmari
Kaveri tankkasi vahingossa bensaa n10l. miten sais tankin tyhjättyä?
- 09 Maalis 2026 13:31
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Focuksen tietonäyttö jää päälle
- Vastaukset: 4
- Luettu: 7434
Re: Focuksen tietonäyttö jää päälle
Kaikki ovet on lukossa, oisko ruvettava suunnittelemaan mittariston irrotusta josko sieltä löytyis syy.
- 08 Maalis 2026 10:24
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Focuksen tietonäyttö jää päälle
- Vastaukset: 4
- Luettu: 7434
Re: Focuksen tietonäyttö jää päälle
On ollu yön ylikin virrat pois ovet pysyy lukossa
- 04 Maalis 2026 20:03
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Focuksen tietonäyttö jää päälle
- Vastaukset: 4
- Luettu: 7434
Focuksen tietonäyttö jää päälle
Focus II 1,6 TDCI -2009 Tietonäyttö jää päälle kun auton sammuttaa, valo palaa vielä aamulla vaikka auto sammutettu illalla, tyhjentää akun.
samoin Radio ei aukea vaikka auto käynnissä, nämä viat tuli yhtä aikaa eli ovatko yhteydessä jotenkin. Olen tarkistanut sulakkeet 106,107,108,112
kaikki ehjiä ...
samoin Radio ei aukea vaikka auto käynnissä, nämä viat tuli yhtä aikaa eli ovatko yhteydessä jotenkin. Olen tarkistanut sulakkeet 106,107,108,112
kaikki ehjiä ...