Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja TransitPete
22 Marras 2023 21:56
Keskustelualue: Transitmiehet
Aihe: Customin regenerointi?
Vastaukset: 3
Luettu: 8672

Re: Customin regenerointi?

Kiitos kokemuksista. Ilmeisesti tässä tapauksessa on ollut liian pitkä aika ja regenerointi / poltto ei onnistu. Tarvitaan mekaaninen puhdistus ja siihen vielä poltto päälle. Ajoissa siis kannattaa regenerointi pakottaa päälle, muuten näköjään tulee paljon hankaluuksia.
Kirjoittaja TransitPete
13 Marras 2023 21:56
Keskustelualue: Transitmiehet
Aihe: Customin regenerointi?
Vastaukset: 3
Luettu: 8672

Customin regenerointi?

terve,
Autossa palaa moottorivalo kojelaudassa ja auto ei ota kierroksia yli 3000 rpmmää. Hankala jos pitää a) katsastaa b) ohittaa. Muuten toimii kuin enkeli.
Sain käytettyä Customini huollossa vikakoodia luetuttamassa ja sain virheeksi P2463. huoltoarvio 1200 e, joten päätin tehdä itse. Tämä on ...