Haku löysi 2 tulosta
- 22 Marras 2023 21:56
- Keskustelualue: Transitmiehet
- Aihe: Customin regenerointi?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 8672
Re: Customin regenerointi?
Kiitos kokemuksista. Ilmeisesti tässä tapauksessa on ollut liian pitkä aika ja regenerointi / poltto ei onnistu. Tarvitaan mekaaninen puhdistus ja siihen vielä poltto päälle. Ajoissa siis kannattaa regenerointi pakottaa päälle, muuten näköjään tulee paljon hankaluuksia.
- 13 Marras 2023 21:56
- Keskustelualue: Transitmiehet
- Aihe: Customin regenerointi?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 8672
Customin regenerointi?
terve,
Autossa palaa moottorivalo kojelaudassa ja auto ei ota kierroksia yli 3000 rpmmää. Hankala jos pitää a) katsastaa b) ohittaa. Muuten toimii kuin enkeli.
Sain käytettyä Customini huollossa vikakoodia luetuttamassa ja sain virheeksi P2463. huoltoarvio 1200 e, joten päätin tehdä itse. Tämä on ...
Autossa palaa moottorivalo kojelaudassa ja auto ei ota kierroksia yli 3000 rpmmää. Hankala jos pitää a) katsastaa b) ohittaa. Muuten toimii kuin enkeli.
Sain käytettyä Customini huollossa vikakoodia luetuttamassa ja sain virheeksi P2463. huoltoarvio 1200 e, joten päätin tehdä itse. Tämä on ...