Noniin nyt ilmojen viilennettyä tuli huomattua semmoinen asia kun pistää eperin(webasto) päälle niin toimii muutoin hyvin, mutta lämmittää ainoastaan sisätilaa eikä moottoria.
Vanhemmissa ( <-2018) transiiteissa tätä ominaisuutta ei ole ollut. :? Saako tuota softaamalla lämmittämään myös moottoria ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 24 Loka 2023 09:27
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Transit 2022 Lisälämmitin ongelma/ominaisuus?
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1273