Haku löysi 5 tulosta
- 09 Heinä 2022 11:11
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Termostaatti ?
- Vastaukset: 9
- Luettu: 948
Re: Termostaatti ?
Juu meen maanataina koululle kun raskaskoneasentaja koulussa, autoista ei hirveätä kokemusta, muttta muilla on ja on siellä pelit ja vehkeet.
- 09 Heinä 2022 09:46
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Termostaatti ?
- Vastaukset: 9
- Luettu: 948
Re: Termostaatti ?
Henkimaailman juttuja, auto seissyt päivän, tyhjäkäytin kauan lämmitin koneen tutkin mätkin
ei mitään vikaa eikä lämmönnousua....... eikä muitakaan häröjä
- 08 Heinä 2022 14:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Termostaatti ?
- Vastaukset: 9
- Luettu: 948
Re: Termostaatti ?
Niin ja unohtui auto on mark 3 2003 2.0 duratec koneella, käykö tuo video tuohon, pitää huomenna tutkia pyöriikö flekti ym.
- 08 Heinä 2022 14:57
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Termostaatti ?
- Vastaukset: 9
- Luettu: 948
Re: Termostaatti ?
anteeksi puoli tuntia, liioitteluan varmaan vartti helteessä odottelin viamoa töistä. ostin auton yksityiseltä viime viikolla huomasin asian tänään, ei nesteiden vaihdosta tietoa, tarkastettu 2019, Moottori lämpiää normilämpöön tosin nopeasti ja koeajolla toimi ihan normaalisti-
Ajossa lämpömittari ...
Ajossa lämpömittari ...
- 07 Heinä 2022 20:23
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Termostaatti ?
- Vastaukset: 9
- Luettu: 948
Termostaatti ?
Ostin jonkun aikaa sitten mondeon 2.0 duratec , huomasiin tuossa että lämpömittari nousee tosi nopeasti 90 ja pysyy ajossa, siinä, mutta puolituntia tyhjäkäyntiä niin mittari rupesi nousemaan pilviin, nestettä on riittävästi eikä oireita kannentiivisteestä,