Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja villeerola
09 Heinä 2022 11:11
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Termostaatti ?
Vastaukset: 9
Luettu: 948

Re: Termostaatti ?

Juu meen maanataina koululle kun raskaskoneasentaja koulussa, autoista ei hirveätä kokemusta, muttta muilla on ja on siellä pelit ja vehkeet.
Kirjoittaja villeerola
09 Heinä 2022 09:46
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Termostaatti ?
Vastaukset: 9
Luettu: 948

Re: Termostaatti ?

Henkimaailman juttuja, auto seissyt päivän, tyhjäkäytin kauan lämmitin koneen tutkin mätkin :D ei mitään vikaa eikä lämmönnousua....... eikä muitakaan häröjä
Kirjoittaja villeerola
08 Heinä 2022 14:59
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Termostaatti ?
Vastaukset: 9
Luettu: 948

Re: Termostaatti ?

Niin ja unohtui auto on mark 3 2003 2.0 duratec koneella, käykö tuo video tuohon, pitää huomenna tutkia pyöriikö flekti ym.
Kirjoittaja villeerola
08 Heinä 2022 14:57
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Termostaatti ?
Vastaukset: 9
Luettu: 948

Re: Termostaatti ?

anteeksi puoli tuntia, liioitteluan varmaan vartti helteessä odottelin viamoa töistä. ostin auton yksityiseltä viime viikolla huomasin asian tänään, ei nesteiden vaihdosta tietoa, tarkastettu 2019, Moottori lämpiää normilämpöön tosin nopeasti ja koeajolla toimi ihan normaalisti-
Ajossa lämpömittari ...
Kirjoittaja villeerola
07 Heinä 2022 20:23
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Termostaatti ?
Vastaukset: 9
Luettu: 948

Termostaatti ?

Ostin jonkun aikaa sitten mondeon 2.0 duratec , huomasiin tuossa että lämpömittari nousee tosi nopeasti 90 ja pysyy ajossa, siinä, mutta puolituntia tyhjäkäyntiä niin mittari rupesi nousemaan pilviin, nestettä on riittävästi eikä oireita kannentiivisteestä,