Webaston kiertovesipumppu sanoi sopimuksen irti, auto käynnissä webasto pelaa mutta vikakoodia pukkaa yksinään käyttäessä. Jonnekin moottorin taakse vie webastolta jäähdytinletkut. Äkkiseltään ala tai yläkautta ilman isompia purkamisia saanu kiertovesipumppua näkyviin.
Onko täällä galaxysta tuota ...
Haku löysi 2 tulosta
- 08 Joulu 2021 09:39
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Ford galaxy 2011 mk2 lämmittimen kiertovesipumpun sijainti
- Vastaukset: 0
- Luettu: 678
- 07 Joulu 2021 21:56
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Ford galaxy 2011 mk2 lämmittimen kiertovesipumpun sijainti
- Vastaukset: 2
- Luettu: 779
Ford galaxy 2011 mk2 lämmittimen kiertovesipumpun sijainti
Webaston kiertovesipumppu sanoi sopimuksen irti, auto käynnissä webasto pelaa mutta vikakoodia pukkaa yksinään käyttäessä. Jonnekin moottorin taakse vie webastolta jäähdytinletkut. Äkkiseltään ala tai yläkautta ilman isompia purkamisia saanu kiertovesipumppua näkyviin.
Onko täällä galaxysta tuota ...
Onko täällä galaxysta tuota ...