Moi,
Kiikarissa vm. 2018 saksasta tuotu focus 1.5tdci. Onko kokemusta kuinka tuo lämpenee/ pysyy lämpimänä suomen pakkasissa? Jostain luin, että huonosti pysyy lämpimänä ilman lisälämmitintä talvella. Tässä tapauksessa ei ollut lisälämmitintä tai edes lohkolämmitintä. Lohkolämmittimen nyt ainakin ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 30 Heinä 2021 18:58
- Keskustelualue: Autoilu
- Aihe: Ford focus 1.5tdci
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4907