Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja Juhav
11 Helmi 2021 18:54
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: focus tdi 2.0 vm 2010 automaattivaihteen keppi jumissa?
Vastaukset: 3
Luettu: 500

Re: focus tdi 2.0 vm 2010 automaattivaihteen keppi jumissa?

Kiitos vastauksesta. Juu se kait se on 6 vaihteinen pover sifti. Alkoi ajossa kun käytin vaihtajalla niin ei antanut palautta keppiä D asentoon. Tietokonen näytti jotain transmission con.... jotain mutta se häipyi sitten. Öljyjä on vaihdettu huolto tietojen mukaan aiemminkin ja itsekkin vaihdoin n ...
Kirjoittaja Juhav
09 Helmi 2021 15:03
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: focus tdi 2.0 vm 2010 automaattivaihteen keppi jumissa?
Vastaukset: 3
Luettu: 500

focus tdi 2.0 vm 2010 automaattivaihteen keppi jumissa?

Mikähän lie vikana, onko muilla ollut ko. ongelmaa? Focus 2010 tdi 280 t ajettu, yllättäen automaatti vaihteiston vaihdkeppi jumittui pykällyspuolelle +/- vaihtamien kyllä toimi mutta ei saanut kuin väkivlloin D lle ja runnomalla sieltä P lle. Onkohan kenellekään tuttu juttu? Keppi on todella jäykkä ...