Haku löysi 2 tulosta
- 11 Helmi 2021 18:54
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: focus tdi 2.0 vm 2010 automaattivaihteen keppi jumissa?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 500
Re: focus tdi 2.0 vm 2010 automaattivaihteen keppi jumissa?
Kiitos vastauksesta. Juu se kait se on 6 vaihteinen pover sifti. Alkoi ajossa kun käytin vaihtajalla niin ei antanut palautta keppiä D asentoon. Tietokonen näytti jotain transmission con.... jotain mutta se häipyi sitten. Öljyjä on vaihdettu huolto tietojen mukaan aiemminkin ja itsekkin vaihdoin n ...
- 09 Helmi 2021 15:03
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: focus tdi 2.0 vm 2010 automaattivaihteen keppi jumissa?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 500
focus tdi 2.0 vm 2010 automaattivaihteen keppi jumissa?
Mikähän lie vikana, onko muilla ollut ko. ongelmaa? Focus 2010 tdi 280 t ajettu, yllättäen automaatti vaihteiston vaihdkeppi jumittui pykällyspuolelle +/- vaihtamien kyllä toimi mutta ei saanut kuin väkivlloin D lle ja runnomalla sieltä P lle. Onkohan kenellekään tuttu juttu? Keppi on todella jäykkä ...