Haku löysi 3 tulosta
- 09 Maalis 2019 19:18
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Automaatti vika s-max tdi -09
- Vastaukset: 9
- Luettu: 2194
Re: Automaatti vika s-max tdi -09
260.000km ajettu. Öljyt on ok eikä ohjaamossakaan mitään merkkivaloja näy. Vaihteet tulee satunaisesti, laatikko ei luista mutta 100m ajon jälkeen ei taas mitään vaihteita.
- 09 Maalis 2019 18:36
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Automaatti vika s-max tdi -09
- Vastaukset: 9
- Luettu: 2194
Re: Automaatti vika s-max tdi -09
Ei näytä vikakoodeja
- 09 Maalis 2019 07:01
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Automaatti vika s-max tdi -09
- Vastaukset: 9
- Luettu: 2194
Automaatti vika s-max tdi -09
Mikähän vikana. Auto eilen normaalissa ajossa nykäisi muutaman kerran, nosti kierroksia aivan kuin manuaaliautossa polkasis kytkintä ajon aikana veto päällä. Sitten katosi vaihteet kokonaan, ei mitään tapahtunu eteen eikä taakse. Pieni rusahdus kuuluu kun laittaa d:ltä p:lle. Hinattiin auto ...