Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja anuntisakari
09 Maalis 2019 19:18
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Automaatti vika s-max tdi -09
Vastaukset: 9
Luettu: 2194

Re: Automaatti vika s-max tdi -09

260.000km ajettu. Öljyt on ok eikä ohjaamossakaan mitään merkkivaloja näy. Vaihteet tulee satunaisesti, laatikko ei luista mutta 100m ajon jälkeen ei taas mitään vaihteita.
Kirjoittaja anuntisakari
09 Maalis 2019 18:36
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Automaatti vika s-max tdi -09
Vastaukset: 9
Luettu: 2194

Re: Automaatti vika s-max tdi -09

Ei näytä vikakoodeja
Kirjoittaja anuntisakari
09 Maalis 2019 07:01
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Automaatti vika s-max tdi -09
Vastaukset: 9
Luettu: 2194

Automaatti vika s-max tdi -09

Mikähän vikana. Auto eilen normaalissa ajossa nykäisi muutaman kerran, nosti kierroksia aivan kuin manuaaliautossa polkasis kytkintä ajon aikana veto päällä. Sitten katosi vaihteet kokonaan, ei mitään tapahtunu eteen eikä taakse. Pieni rusahdus kuuluu kun laittaa d:ltä p:lle. Hinattiin auto ...