Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Montsoni
21 Syys 2018 07:54
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo mk3 automaat.
Vastaukset: 0
Luettu: 1013

Mondeo mk3 automaat.

Ongelma mondeo mk3 2.5L automaatti.vm.2002. (jatco) pykältää nätisti mutta kun laittaa manuaalille et kierrättää konetta niin vaihtaa suusemmalle 4000kierroksis. Onko joku ominaisuus vai onko jokin eko moodi päällä ja mistä pois. Pitääkö ohjelmoida ?