Haku löysi 1 tuloksen
- 21 Syys 2018 07:54
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo mk3 automaat.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1013
Mondeo mk3 automaat.
Ongelma mondeo mk3 2.5L automaatti.vm.2002. (jatco) pykältää nätisti mutta kun laittaa manuaalille et kierrättää konetta niin vaihtaa suusemmalle 4000kierroksis. Onko joku ominaisuus vai onko jokin eko moodi päällä ja mistä pois. Pitääkö ohjelmoida ?