Haku löysi 1 tuloksen
- 22 Heinä 2018 15:51
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: S-max 2.5t flekti ei toimi
- Vastaukset: 1
- Luettu: 739
S-max 2.5t flekti ei toimi
S-maxissa flekti lopettanut pyörinnän. Missähän mahtaa olla vika onko jotain yleistä osaa mikä niistä kärähtää? Paikallaan tyhjäkäynnillä nostaa lämpöjä. Ilmastointi kyllä toimii.