Olisi hyvät neuvot tarpeen !
Transu lähtee käyntiin pyörii n.5 min erttäin siististi sammuu ja tuntuu että kone jumissa seisoo 10 min lähtee pyörimään mutta pyörii taas on laitettu syöttöpumppu ,hehkut ,suuttimet ,ohitettu sähköisellä pumpulla polttoainejalka .Pyörii käydessään erittäin siististi ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 23 Loka 2018 10:55
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Transit 260 -2001 TDI DuraToro
- Vastaukset: 0
- Luettu: 967