Mondeosta pari kk akku irti ja koodiahan ei tietenkään löydy.
SN: M218112
Vastaajalle kiitos vaivannäöstä.
Haku löysi 4 tulosta
- 20 Touko 2010 14:24
- Keskustelualue: Autohifi
- Aihe: RADION KOODI HUKASSA!!!!!! LUE TÄMÄ ENSIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Vastaukset: 6154
- Luettu: 2333199
- 20 Heinä 2006 19:18
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Lambda tiensä päässä? (ei ollukaan)
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1344
- 17 Heinä 2006 03:27
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Lambda tiensä päässä? (ei ollukaan)
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1344
- 15 Heinä 2006 01:08
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Lambda tiensä päässä? (ei ollukaan)
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1344
Lambda tiensä päässä? (ei ollukaan)
Hain noin puolivuotta seisseen 1.6 Efi escortin kun halvalla sain. Halvalla siksi, että yllättäen tuo nykii kiihdyttäessä. Eli normiescortti siltäosin.
Vikaa haeskelin luonnollisesti ensin sytkäpuolelta, mutta siellä näytti pikaisen tukiskelun jälkeen olevan kaikki ok.
Lambdan piuhan otin irti ja ...
Vikaa haeskelin luonnollisesti ensin sytkäpuolelta, mutta siellä näytti pikaisen tukiskelun jälkeen olevan kaikki ok.
Lambdan piuhan otin irti ja ...