Moro ! Elikkä kyseessä 1988vm Esko, jossa 1.3l tönäri moottori.
Onko se nyt sitten kent vai miksikä kutsuttu....
Jokatapauksessa, asia koskee kaasutinta..
Olen löytänyt kaasuttimesta tiedot 86bf kca yo8j 7dc.
-Olenko ollenkaan oikeilla jäljillä, kun pitäisi jollakin löytää kalvosarjaa kyseiseen ...
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Haku löysi 1 tuloksen
Haku löysi 1 tuloksen
• Sivu 1/1
- Kirjoittaja Jurhunen
- 02 Touko 2018 17:32
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Escort Mk4, 1.3.
- Vastaukset: 1
- Luettu: 496
Haku löysi 1 tuloksen
• Sivu 1/1
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan