Moi,
Eli kysessa oleva auto etuakseli ei toimii. Onko kenella kokemuksia sellaise Escorti kanssa. Luultavasti jakolaatikossa häiriö? mikä yleiseinä tästä nelivetosta hajoa ja mista saata löyty osia siihen? Onko sierrassa sama nelivetojärjestelmä?
Haku löysi 2 tulosta
- 06 Helmi 2018 16:20
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 1995 Escort rs2000 4X4 neliveto onkelma
- Vastaukset: 0
- Luettu: 914
- 05 Helmi 2018 13:46
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Escort 4x4 rs2000 1995v jakolaatiko onkelma
- Vastaukset: 0
- Luettu: 840
Escort 4x4 rs2000 1995v jakolaatiko onkelma
Eli etuakseli ei vetää, luultavasti jakolaatikossa vikaa, ehkä visko?
Onko kenellä tietoa mista saa siihen osia? Onko jossakin autossa samanlaine nelivetoteknika?
Onko kenellä tietoa mista saa siihen osia? Onko jossakin autossa samanlaine nelivetoteknika?