Ostin vanhan Calaxyn 2.3i 2000.
Polttoainelämmitin sijaitsee auton peräosassa ja auton pohjassa. Miten se toimii? Lämmittääkö se vettä, vai puhaltaako se lämmintä ilmaa auton sisälle?
T. Petro
Haku löysi 1 tuloksen
- 31 Loka 2017 11:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Polttoainelämmitin
- Vastaukset: 0
- Luettu: 765