Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Letunski
10 Loka 2017 21:30
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Ford mondeo 2.0 vm 2000 automaatti luistaa
Vastaukset: 4
Luettu: 1744

Ford mondeo 2.0 vm 2000 automaatti luistaa

Jeps elikkä ajatuksissa ois hankkia tuollainen 2000 vuoden automaatti Mondeo. Todella siisti ja pelittää muuten, mutta lootan kanssa on pienoisia ongelmia.

Elikkäs: Liikkeellelähtiessä pitää runnuttaa 4000rpm sisää ennenku lähtee vetämään ja sen jälkeen liikkuu. Liikkeellä ollessa kierrokset ...