Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja gatekeeper2107
28 Syys 2016 14:26
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: BENSAMITTARIN KANSSA ONGELMIA
Vastaukset: 0
Luettu: 708

BENSAMITTARIN KANSSA ONGELMIA

Moro



Ostimme käytetyn Ford Galaxyn kesällä. 2008 vuosimallia bensa-automaatti.
Ford GALAXY Monikäyttöajoneuvo (AF) 2260cm3
Valm.kuukausi: -
Rekisteröintipvm: 20071220
Alustan nro: WF0MXXGBWM7U20311
Sylinteritilavuus: 2261
Moottorin koodi: SEWA
kW: 118


Auto bensamittari/tankki käyttäytyy ...