Haku löysi 21 tulosta
- 26 Touko 2006 12:10
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Kytkin rikki -89 sierrassa, mikä siinä voisi olla vialla?
- Vastaukset: 32
- Luettu: 4708
- 19 Touko 2006 23:46
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Venttiileistä ja muustakin.
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1009
- 16 Touko 2006 01:19
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: mikä nokka?
- Vastaukset: 14
- Luettu: 2844
- 16 Touko 2006 00:27
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: mikä nokka?
- Vastaukset: 14
- Luettu: 2844
- 15 Touko 2006 23:35
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Escortin hyppivä keula
- Vastaukset: 21
- Luettu: 2926
- 15 Touko 2006 20:00
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Escortin hyppivä keula
- Vastaukset: 21
- Luettu: 2926
- 15 Touko 2006 15:07
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: sierain täristää 2.0i dohc
- Vastaukset: 17
- Luettu: 3365
- 15 Touko 2006 14:45
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: scorpio tubotuksessa ongelma????
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1689
- 15 Touko 2006 14:41
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: sierran leimaaminen turbon kanssa
- Vastaukset: 22
- Luettu: 4261
- 14 Touko 2006 12:33
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Escortin hyppivä keula
- Vastaukset: 21
- Luettu: 2926
- 14 Touko 2006 12:30
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Raidetangon pään vaihto, molemmatko?
- Vastaukset: 35
- Luettu: 14711
hmph, ainakaan vianorilla aurauskulmien säätöä jannut ei suostu tekemään jos siellä on yhtään väljää etupäässä.Herkko kirjoitti:
Maksakoon vaikka 1 euron,mutta
jos on muualla häikkää,niin ei se
kyllä aurauskulman säädössä tule ilmi.
Kyllähän ne siinä samalla kangella vääntelevät puslat ja alapallot
- 13 Touko 2006 12:11
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Escort 1.6 16v laatikko, paljon öljyä?
- Vastaukset: 7
- Luettu: 1287
jeppistä, laatikon etuosassa olevasta täyttöropusta laitoin auto tunkattuna keulasta, öljyt sisään (2l) ja kun otin täyttöpatenttiletkun veke, rupes tulee jo pois päin sitä öljyä, eli täyttöroppuun saakka täynnä. nopeesti pääteltynä kaupunkilaisjärjellä, enempää ei mene? vanhoja öljyjä jääne jonku ...
- 13 Touko 2006 10:22
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Escort 1.6 16v laatikko, paljon öljyä?
- Vastaukset: 7
- Luettu: 1287
Escort 1.6 16v laatikko, paljon öljyä?
Eli -93 vuoden esortti ja oikea vaihdelaatikon öljymäärä kateissa.
Auton ohjekirjanen sanoo että 2.8l, autodata sanoo että 3.1l <- (paljon?)
Ja voorttilta kun kävin hakemassa tämän laatikon ne omat öljyt antoivat kaks purkkia, eli 2l. kuinkas paljon siellä oikeasti pitää olla?
Auton ohjekirjanen sanoo että 2.8l, autodata sanoo että 3.1l <- (paljon?)
Ja voorttilta kun kävin hakemassa tämän laatikon ne omat öljyt antoivat kaks purkkia, eli 2l. kuinkas paljon siellä oikeasti pitää olla?
- 11 Touko 2006 15:44
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Yleisesti jarruista ja niiden "päivittämisestä"
- Vastaukset: 14
- Luettu: 2687
tässä vähän mietiskellyt, kun tuttu porautti omiin levyihinsä reijät, eli siis vakio kokoiset, mutta reijitetyt ja isommalla pääsylinterillä, pääsylinterinä taisi toimia joku uuden fiat ducaton sylinteri tai vastaava. ilmeisesti joutunu nikkaroimaan aika reilusti että saanut sopimaan tuon sylinterin ...
- 11 Touko 2006 15:38
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Escortin hyppivä keula
- Vastaukset: 21
- Luettu: 2926
- 11 Touko 2006 10:02
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Escortin hyppivä keula
- Vastaukset: 21
- Luettu: 2926
Re: Escortin hyppivä keula
renkaat miltein uudet? minkäs kokoset? emännän escortissa ainakin 215/45/r17 nykii välillä uriin ihan stnasti.dracone kirjoitti:
Ei ollut tuulinen ilma, renkaat miltei uudet jne, eikä renkaat heilu mihkää suuntaan (ei väljää). Ominaisuus ?
mut siihen tottuu
- 11 Touko 2006 09:56
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Yleisesti jarruista ja niiden "päivittämisestä"
- Vastaukset: 14
- Luettu: 2687
- 10 Touko 2006 18:26
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Yleisesti jarruista ja niiden "päivittämisestä"
- Vastaukset: 14
- Luettu: 2687
- 10 Touko 2006 17:57
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: Yleisesti jarruista ja niiden "päivittämisestä"
- Vastaukset: 14
- Luettu: 2687
Yleisesti jarruista ja niiden "päivittämisestä"
Kai tämä tänne osioon kuuluu, anyways jarruista.
Todella monissa topickeissa kysytään, että "tarviiko laittaa isompia jarruja jos turbotan sierran?!!"
No eihän niitä välttämättä tarvitse riippuu tehoista ja mihin malliin verrataan.
Hieman pelottavaa katseltavaa, että hirveästi lisää tehoja autoihin ...
Todella monissa topickeissa kysytään, että "tarviiko laittaa isompia jarruja jos turbotan sierran?!!"
No eihän niitä välttämättä tarvitse riippuu tehoista ja mihin malliin verrataan.
Hieman pelottavaa katseltavaa, että hirveästi lisää tehoja autoihin ...
- 04 Touko 2006 13:20
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: -92 Escort ei käynnisty :(
- Vastaukset: 23
- Luettu: 5117
- 04 Touko 2006 13:05
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: -92 Escort ei käynnisty :(
- Vastaukset: 23
- Luettu: 5117