Omassa vuosimallin 2012 1,25:ssa Fiestassa tekee samaa (80k ajettu). Välystä löytyy vasemmalta sisemmästä murroksesta. Kumi on alkanut vuotamaan samalla tavalla kuin näissä Fordin räpellyksissä yleensä epätiiviin sauman kautta.
Merkkihuollossa ollaan sitä mieltä, että tätä ongelmaa ei enään juuri ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 19 Kesä 2016 07:58
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 1.2 -09 täristää kiihdyttäessä.
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1456