MOI!
eli tuommoinen olis kiikarissa, mutta en netin syövereistä löytäny huoltoväliä/ohjelmaa ja onko
ko. 1.6 kone siis ketjulla vai hihnalla ja jos niin millos tuo pitäs vaihtaa - onko siis joku km määrä vai aika ?
Olisko jotain muuta mitä pitäs tietää ? Onko jengi ajellu näillä talvisin ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 23 Huhti 2016 20:48
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: StreetKA 2004 jakohihna ?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 893