Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Mondeorouva
20 Huhti 2016 22:45
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Ohjaustehostimen pumpusta kysymys!
Vastaukset: 2
Luettu: 708

Ohjaustehostimen pumpusta kysymys!

Olen uusi Fordin omistaja,joten hölmönä joudun kysymään onko diesel ja bensa Mondeoon (2001 ) vm eri varaosa?
En ole mistään varaosa-autosta löytänyt diisseli Mondeon ohjaustehostinta.Onko uuden osto 200 egellä ainut vaihtoehto?