Olen uusi Fordin omistaja,joten hölmönä joudun kysymään onko diesel ja bensa Mondeoon (2001 ) vm eri varaosa?
En ole mistään varaosa-autosta löytänyt diisseli Mondeon ohjaustehostinta.Onko uuden osto 200 egellä ainut vaihtoehto?
Haku löysi 1 tuloksen
- 20 Huhti 2016 22:45
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Ohjaustehostimen pumpusta kysymys!
- Vastaukset: 2
- Luettu: 708