Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja riku.kuusisto
15 Helmi 2016 14:00
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo 2.0TDCi -11 automaatti nykii?
Vastaukset: 7
Luettu: 4356

Re: Mondeo 2.0TDCi -11 automaatti nykii?

Soittelin tuossa RS-huoltoon, niin meinasivat, että ecoboostin laatikot eivät käy kiisseliin.
Eli tarve olisi AV9R 7000 -alkuiseelle laatikolle. AG9R menee ecoboostiin.

Tehdaskorjatun saisi 4200 eurolla, mutta turhan hintavalta vaikuttaa, kun jää alle 2000€ uuden laatikon hinnasta.
Kirjoittaja riku.kuusisto
13 Helmi 2016 21:48
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo 2.0TDCi -11 automaatti nykii?
Vastaukset: 7
Luettu: 4356

Re: Mondeo 2.0TDCi -11 automaatti nykii?

Itse ostin vuotta vanhemman vastaavan, ja liikkeellelähtö on nykivää. Kakkosella ja nelosella heijjaa kierrokset tasa-ajaossa.
Tänään käytiin huollossa, vaihdettiin vaihteistoöljyt, ja todettiin että laatikko on kypsä.. Ei muuta kuin remonttihommiin ja tuohta palamaan :cry:

Nyt öljynvaihdon jälkeen ...