Soittelin tuossa RS-huoltoon, niin meinasivat, että ecoboostin laatikot eivät käy kiisseliin.
Eli tarve olisi AV9R 7000 -alkuiseelle laatikolle. AG9R menee ecoboostiin.
Tehdaskorjatun saisi 4200 eurolla, mutta turhan hintavalta vaikuttaa, kun jää alle 2000€ uuden laatikon hinnasta.
Haku löysi 2 tulosta
- 15 Helmi 2016 14:00
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo 2.0TDCi -11 automaatti nykii?
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4356
- 13 Helmi 2016 21:48
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo 2.0TDCi -11 automaatti nykii?
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4356
Re: Mondeo 2.0TDCi -11 automaatti nykii?
Itse ostin vuotta vanhemman vastaavan, ja liikkeellelähtö on nykivää. Kakkosella ja nelosella heijjaa kierrokset tasa-ajaossa.
Tänään käytiin huollossa, vaihdettiin vaihteistoöljyt, ja todettiin että laatikko on kypsä.. Ei muuta kuin remonttihommiin ja tuohta palamaan :cry:
Nyt öljynvaihdon jälkeen ...
Tänään käytiin huollossa, vaihdettiin vaihteistoöljyt, ja todettiin että laatikko on kypsä.. Ei muuta kuin remonttihommiin ja tuohta palamaan :cry:
Nyt öljynvaihdon jälkeen ...