MOi,taitaa ransu olla eberiä myöten jäässä,ei lähtenyt vesi eberi pyöriin eikä siteen käynttiinkään kylmänä (25pakkasta).eli onko syylärissä roppua mistä vois yrittää vesiä ulos? piti olla pakkasnestettä, mutta lisätään. ajattelin laittaa väkisin käyntiin, kaapelit jne.. ELLEI sitten :roll:
olisko ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 06 Tammi 2016 23:28
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: transit 01 2,4 jääty.Auto laihialla,APUA
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1842