Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja yhouse
06 Tammi 2016 23:28
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: transit 01 2,4 jääty.Auto laihialla,APUA
Vastaukset: 0
Luettu: 1842

transit 01 2,4 jääty.Auto laihialla,APUA

MOi,taitaa ransu olla eberiä myöten jäässä,ei lähtenyt vesi eberi pyöriin eikä siteen käynttiinkään kylmänä (25pakkasta).eli onko syylärissä roppua mistä vois yrittää vesiä ulos? piti olla pakkasnestettä, mutta lisätään. ajattelin laittaa väkisin käyntiin, kaapelit jne.. ELLEI sitten :roll:
olisko ...