Moi,
aattelin nyt kysäistä kun ei ole vielä saatu selvyyttä. Eli moottori rallattelee yli 2000:ssa kieroksessa ja ääni tulisi kuulostaa tulevan jakopäästä. Kylmänä ääntä ei juurikaan tule mutta lämpimällä koneella tasaisilla nopeuksilla ja ääni ikäänkuin nousee ja laskee.
Jakopään osat tuli ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 21 Joulu 2015 16:44
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo mk3 2.0l facelift rallatus moottorissa.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 878