Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja juniori84
16 Joulu 2015 21:26
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: mk3 mondeo -01 2.0 duratec he,ei käynnisty
Vastaukset: 0
Luettu: 722

mk3 mondeo -01 2.0 duratec he,ei käynnisty

Jäin taannoin bensapiippuun mondeollani ja hain kannuilla tietty lisää,ja toisenkin kerran,nyt ei kummallakaan kerralla ole inahdustakaan käynyt kone,ei avaimesta kääntämällä eikä hinauksessa...Bensabumbbu kertaalleen vaihtunut 3kk. Sisään joten tuskin pumppu takkuaa...Voisiko joku olla dr.sykerö ja ...