Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja upih1962@gmail.com
22 Marras 2015 20:05
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: missä vika duratecissä ?
Vastaukset: 3
Luettu: 1303

Re: missä vika duratecissä ?

kiitos vastauksista. täytyy tarkistaa tämä huohotinletku.
Kirjoittaja upih1962@gmail.com
15 Marras 2015 21:05
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: missä vika duratecissä ?
Vastaukset: 3
Luettu: 1303

missä vika duratecissä ?

nyt tarvitaan viisaampien neuvoa, eli mondeo 2.0 bensa vm.2005. tyhjäkäynti ei putoa alle 1000r ja kun hiljentää risteykseen, kierrokset nousevat aika paljon ja sitten laskevat hitaasti alas.mutta ei alle 1000r. jäävät johonkin 1100-1300. ei löytynyt vikakoodeja , eikä vikavalo pala. vaihdettu ...