En löytänyt aiheesta aiempaa threadia, joten seuraava kysymys, jos joku tuntee ko. auton ohjaustehostimen?
Eli koostuuko se seuraavista:
- servopummpu / hydraulipumppu, joku tuollainen:'
http://www.ebay.de/itm/Lenkservopumpe-Ford-Focus-C-Max-Dnw-Dfw-1-I-98-07-/252007991157?fits=Year%3A2004|Make ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 08 Loka 2015 16:29
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Focus / C-Max ohjaustehostin
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1534