Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja Mondeomies90
11 Helmi 2021 18:29
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo mk4 1.8 tdci nykii
Vastaukset: 4
Luettu: 823

Re: Mondeo mk4 1.8 tdci nykii


Kuulostaa kesälaatuisen dieselin ja veden hyytymiseltä suodattimeen ja muuallekin. Onkohan dieselsuodatin koska vaihdettu?
Käytä sitä lisäainetta, tankkaaminen sekoittaa vanhat jämät tankin pohjalta.
Auton seisottaminen lämpimässä hallissa muutamia tunteja ja sitten ajoon lisäaineet tankissa voi ...
Kirjoittaja Mondeomies90
11 Helmi 2021 16:06
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo mk4 1.8 tdci nykii
Vastaukset: 4
Luettu: 823

Mondeo mk4 1.8 tdci nykii

Moikka! Ostin mk4 mondeon (2008vm) 1.8 tdci koneella ja nyt on ollut ongelmana auton nykiminen tankkauksien jälkeen. Olen käynyt nyt kaksi kertaa autolla tankilla omistamisen aikana ja laittanut auton aina täyteen dieseliä. Molempien kertojen jälkeen alkanut auto nykimään kiihdytyksissä 1500-2000rpm ...
Kirjoittaja Mondeomies90
19 Loka 2016 23:44
Keskustelualue: Autosähkö
Aihe: Mondeo mk3 ajotietokone jälkiasennus
Vastaukset: 0
Luettu: 869

Mondeo mk3 ajotietokone jälkiasennus

Aloin tuossa miettimään että onko mahdollista saada ajotietokone -01 mk3 mondeoon pelkällä vilkun viiksen vaihdolla? Vai pitääkö tehdä enemmän toimenpiteitä vai onko mahdollista ollenkaan?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista! :D
Kirjoittaja Mondeomies90
23 Syys 2015 20:16
Keskustelualue: Autosähkö
Aihe: Mondeo mk3 -01 ajotietokone
Vastaukset: 1
Luettu: 753

Mondeo mk3 -01 ajotietokone

Onko kyseisessä autossa ajotietokonetta? Ghia varusteltu on.. Jos on niin kuinka käytetään?