Haku löysi 4 tulosta
- 11 Helmi 2021 18:29
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo mk4 1.8 tdci nykii
- Vastaukset: 4
- Luettu: 823
Re: Mondeo mk4 1.8 tdci nykii
Kuulostaa kesälaatuisen dieselin ja veden hyytymiseltä suodattimeen ja muuallekin. Onkohan dieselsuodatin koska vaihdettu?
Käytä sitä lisäainetta, tankkaaminen sekoittaa vanhat jämät tankin pohjalta.
Auton seisottaminen lämpimässä hallissa muutamia tunteja ja sitten ajoon lisäaineet tankissa voi ...
- 11 Helmi 2021 16:06
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo mk4 1.8 tdci nykii
- Vastaukset: 4
- Luettu: 823
Mondeo mk4 1.8 tdci nykii
Moikka! Ostin mk4 mondeon (2008vm) 1.8 tdci koneella ja nyt on ollut ongelmana auton nykiminen tankkauksien jälkeen. Olen käynyt nyt kaksi kertaa autolla tankilla omistamisen aikana ja laittanut auton aina täyteen dieseliä. Molempien kertojen jälkeen alkanut auto nykimään kiihdytyksissä 1500-2000rpm ...
- 19 Loka 2016 23:44
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Mondeo mk3 ajotietokone jälkiasennus
- Vastaukset: 0
- Luettu: 869
Mondeo mk3 ajotietokone jälkiasennus
Aloin tuossa miettimään että onko mahdollista saada ajotietokone -01 mk3 mondeoon pelkällä vilkun viiksen vaihdolla? Vai pitääkö tehdä enemmän toimenpiteitä vai onko mahdollista ollenkaan?
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!
- 23 Syys 2015 20:16
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Mondeo mk3 -01 ajotietokone
- Vastaukset: 1
- Luettu: 753
Mondeo mk3 -01 ajotietokone
Onko kyseisessä autossa ajotietokonetta? Ghia varusteltu on.. Jos on niin kuinka käytetään?