Vastaan itselleni ja muille, jotka samojen ongelmien kanssa painii.
Eli se imusarjan alta lähtevä alipaineletku meni minulla linttaan. Vaihdosta ei ollut radikaalia apua, mutta käynti hieman parani. Letkun toisessa päässä on klemmari, joka tosiaan letkua kiristää. Klemmarin saa napsautettua auki ...
Haku löysi 4 tulosta
- 08 Loka 2015 14:43
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
- Vastaukset: 4
- Luettu: 924
- 14 Syys 2015 08:55
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
- Vastaukset: 4
- Luettu: 924
Re: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
Vielä kysyisin tuohon imusarjan letkuun liittyen. Alkuperäisenä osana oli reilun parikymppiä, niin voisi siitä nyt ensin lähteä selvittelemään. Kokeilin vanhaa letkua irti ja se tuntu olevan aika tiukassa. Toisessa päässä näytti olevan letkun ympärillä metallinen vanne. Irtooko tuo letku kuitenkin ...
- 12 Syys 2015 09:56
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
- Vastaukset: 4
- Luettu: 924
Re: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
Jees, kiitoksia paljon. Lähdetään siis noilla! 
- 12 Syys 2015 07:46
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
- Vastaukset: 4
- Luettu: 924
Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
Kyseessä siis Focus vm.2000 1.8 bensa zetec. Tästä jonkin verran keskusteluja löytyi, mutta kyselen kuitenkin vielä lisää.
Ajossa mittari laskee välillä nollaan ja palautuu muutamassa sekunnissa normaaliksi. Samalla tuntuu pieni nykäsy niinkuin bensan tulo katkeis. Tää tapahtuu n. 2x vko.
Auton ...
Ajossa mittari laskee välillä nollaan ja palautuu muutamassa sekunnissa normaaliksi. Samalla tuntuu pieni nykäsy niinkuin bensan tulo katkeis. Tää tapahtuu n. 2x vko.
Auton ...