Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja Foocus
08 Loka 2015 14:43
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
Vastaukset: 4
Luettu: 924

Re: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa

Vastaan itselleni ja muille, jotka samojen ongelmien kanssa painii.

Eli se imusarjan alta lähtevä alipaineletku meni minulla linttaan. Vaihdosta ei ollut radikaalia apua, mutta käynti hieman parani. Letkun toisessa päässä on klemmari, joka tosiaan letkua kiristää. Klemmarin saa napsautettua auki ...
Kirjoittaja Foocus
14 Syys 2015 08:55
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
Vastaukset: 4
Luettu: 924

Re: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa

Vielä kysyisin tuohon imusarjan letkuun liittyen. Alkuperäisenä osana oli reilun parikymppiä, niin voisi siitä nyt ensin lähteä selvittelemään. Kokeilin vanhaa letkua irti ja se tuntu olevan aika tiukassa. Toisessa päässä näytti olevan letkun ympärillä metallinen vanne. Irtooko tuo letku kuitenkin ...
Kirjoittaja Foocus
12 Syys 2015 09:56
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
Vastaukset: 4
Luettu: 924

Re: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa

Jees, kiitoksia paljon. Lähdetään siis noilla! :)
Kirjoittaja Foocus
12 Syys 2015 07:46
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa
Vastaukset: 4
Luettu: 924

Focus -00 Mittari ja käyntiongelmaa

Kyseessä siis Focus vm.2000 1.8 bensa zetec. Tästä jonkin verran keskusteluja löytyi, mutta kyselen kuitenkin vielä lisää.

Ajossa mittari laskee välillä nollaan ja palautuu muutamassa sekunnissa normaaliksi. Samalla tuntuu pieni nykäsy niinkuin bensan tulo katkeis. Tää tapahtuu n. 2x vko.

Auton ...