Okei.
Onkos kellään tietoa kuin nuo riigelit lämpiää talvella? Onkos niissä lisävarusteena vai vakiona lisälämmitin?
Haku löysi 2 tulosta
- 02 Elo 2015 12:39
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Focus 1.6/1.8 TDCi
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1631
- 02 Elo 2015 09:47
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Focus 1.6/1.8 TDCi
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1631
Focus 1.6/1.8 TDCi
Hei,
Nyt olis pientä apua vailla. Tässä katsellut Focusta osto aikeissa ja dieselinä, vuosimallit -06 - -08...
Ikinä en oo Fordia omistanut ja niistä mitään tiedä. Eli mitä kannattaa ottaa huomioon kun käy koeajamassa näitä autoja?
Joka autossa on aina niitä ns. ominaisvikoja... :roll:
Näkeekös ...
Nyt olis pientä apua vailla. Tässä katsellut Focusta osto aikeissa ja dieselinä, vuosimallit -06 - -08...
Ikinä en oo Fordia omistanut ja niistä mitään tiedä. Eli mitä kannattaa ottaa huomioon kun käy koeajamassa näitä autoja?
Joka autossa on aina niitä ns. ominaisvikoja... :roll:
Näkeekös ...