Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja Mikko78
02 Elo 2015 12:39
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Focus 1.6/1.8 TDCi
Vastaukset: 5
Luettu: 1631

Re: Focus 1.6/1.8 TDCi

Okei.
Onkos kellään tietoa kuin nuo riigelit lämpiää talvella? Onkos niissä lisävarusteena vai vakiona lisälämmitin?
Kirjoittaja Mikko78
02 Elo 2015 09:47
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Focus 1.6/1.8 TDCi
Vastaukset: 5
Luettu: 1631

Focus 1.6/1.8 TDCi

Hei,
Nyt olis pientä apua vailla. Tässä katsellut Focusta osto aikeissa ja dieselinä, vuosimallit -06 - -08...

Ikinä en oo Fordia omistanut ja niistä mitään tiedä. Eli mitä kannattaa ottaa huomioon kun käy koeajamassa näitä autoja?
Joka autossa on aina niitä ns. ominaisvikoja... :roll:
Näkeekös ...