Haku löysi 2 tulosta
- 10 Heinä 2015 14:25
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: vakio 1.6 ohc:n kansi 2 litraiseen, toimiiko ?
- Vastaukset: 22
- Luettu: 4513
Re: vakio 1.6 ohc:n kansi 2 litraiseen, toimiiko ?
Toinen lohko sökönä nyt ja odottelee talvea ja rahaa... pitää vaan saada treeniauto liikkeelle.
- 09 Heinä 2015 23:24
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: vakio 1.6 ohc:n kansi 2 litraiseen, toimiiko ?
- Vastaukset: 22
- Luettu: 4513
Re: vakio 1.6 ohc:n kansi 2 litraiseen, toimiiko ?
Moi, en viitsinyt turhaan tehdä uutta topiccia, joten kysyn täällä.. Eli lohkona on nyt tuo E-max ja tarve olisi laittaa siihen 1.6 normi ohc kansi (koska on työstetty ja kaikinpuolin valmis). Tuleeko jumppaa tämän homman kanssa? Ottaako venat nokkiinsa ja käykö normi 1.6 kannentiivari? Kiitos jo ...