Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja junttapave
10 Heinä 2015 14:25
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: vakio 1.6 ohc:n kansi 2 litraiseen, toimiiko ?
Vastaukset: 22
Luettu: 4513

Re: vakio 1.6 ohc:n kansi 2 litraiseen, toimiiko ?

Toinen lohko sökönä nyt ja odottelee talvea ja rahaa... pitää vaan saada treeniauto liikkeelle.
Kirjoittaja junttapave
09 Heinä 2015 23:24
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: vakio 1.6 ohc:n kansi 2 litraiseen, toimiiko ?
Vastaukset: 22
Luettu: 4513

Re: vakio 1.6 ohc:n kansi 2 litraiseen, toimiiko ?

Moi, en viitsinyt turhaan tehdä uutta topiccia, joten kysyn täällä.. Eli lohkona on nyt tuo E-max ja tarve olisi laittaa siihen 1.6 normi ohc kansi (koska on työstetty ja kaikinpuolin valmis). Tuleeko jumppaa tämän homman kanssa? Ottaako venat nokkiinsa ja käykö normi 1.6 kannentiivari? Kiitos jo ...