Eli sellasta oiretta oli et yli puolenkaasun- ja täyskaasun välil pätkii ja vetää nuhasesti. Pintakaasulla pelaa moitteitta.
Epäilykset johti puoliin joissa oli johtojen kuori halkeillu, erkkaria päälle ei vaikutusta, ilmanputsari oli ok eikä isompia imuvuotoja ollu ku ei kierrokset humpannu ku ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 17 Kesä 2015 21:33
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: -97 2.3 galaxy pätkii täyskaasulla
- Vastaukset: 0
- Luettu: 589