Haku löysi 2 tulosta
- 08 Syys 2015 21:05
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Focus ST -06 ahtopaineet eivät nouse
- Vastaukset: 2
- Luettu: 685
Focus ST -06 ahtopaineet eivät nouse
Ahtopaineet nousevat mittarissa ensimmäiseen viivaan ja jämähtävät siihen. Kiihdyttäessä turbo ei nykäise ollenkaan. Mikä mahtaa olla ongelmana? ESP:n vikavalo palaa myöskin joten onkohan tällä jotain tekemistä asian kanssa?
- 08 Syys 2015 18:56
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Ford Focus ST -06 ahtopaineet eivät nouse
- Vastaukset: 0
- Luettu: 572
Ford Focus ST -06 ahtopaineet eivät nouse
Ongelmana siis otsikon mukainen. Ahtopaineet nousevat vain vähäsen ja seisahtuvat mittarin ensimmäiseen viivaan. Turbosta ei myöskään tule minkäänlaista "nykäisyä" kiihdyttäessä. Ahtopaineensäädin vaihdettiin ilman mitään vaikutusta. Mistäköhän voisi olla kyse?