Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja mirgel1
08 Syys 2015 21:05
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Focus ST -06 ahtopaineet eivät nouse
Vastaukset: 2
Luettu: 685

Focus ST -06 ahtopaineet eivät nouse

Ahtopaineet nousevat mittarissa ensimmäiseen viivaan ja jämähtävät siihen. Kiihdyttäessä turbo ei nykäise ollenkaan. Mikä mahtaa olla ongelmana? ESP:n vikavalo palaa myöskin joten onkohan tällä jotain tekemistä asian kanssa?
Kirjoittaja mirgel1
08 Syys 2015 18:56
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Ford Focus ST -06 ahtopaineet eivät nouse
Vastaukset: 0
Luettu: 572

Ford Focus ST -06 ahtopaineet eivät nouse

Ongelmana siis otsikon mukainen. Ahtopaineet nousevat vain vähäsen ja seisahtuvat mittarin ensimmäiseen viivaan. Turbosta ei myöskään tule minkäänlaista "nykäisyä" kiihdyttäessä. Ahtopaineensäädin vaihdettiin ilman mitään vaikutusta. Mistäköhän voisi olla kyse?