Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja SISTI
08 Huhti 2015 09:58
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Ford Transit kytkin ei irroita kokonaan.
Vastaukset: 1
Luettu: 1464

Ford Transit kytkin ei irroita kokonaan.

Auto on siis 2001vm etuveto transit 2.0 5v manuaali.

Ongelma on lyhykäisyydessään se,että kytkin ei irroita kokonaan. Pikku hiljaa mennyt pahemmaksi ja nyt jo niin paha että paikallaan auto käynnissä vaihdetta ei saa silmään. sen verran selvitelty että kytkimenpääsylinteri ei vuoda eikä muutenkaan ...