Auto on siis 2001vm etuveto transit 2.0 5v manuaali.
Ongelma on lyhykäisyydessään se,että kytkin ei irroita kokonaan. Pikku hiljaa mennyt pahemmaksi ja nyt jo niin paha että paikallaan auto käynnissä vaihdetta ei saa silmään. sen verran selvitelty että kytkimenpääsylinteri ei vuoda eikä muutenkaan ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 08 Huhti 2015 09:58
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Ford Transit kytkin ei irroita kokonaan.
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1464