Ittellä sama ongelma vm 2000 escort 1.6zetec (farmari).
Termarin vaihdon yhteydessä vaihoin jäähdytysnesteet, ku vanhat oli, no, vanhat.
Pakkaskesto loppu nesteissä, ku oli -21'c pakkasta...
Kovemmilla pakkasilla teki mulla kans sitä, että sisälle tuli kylmää ilmaa. Nyt pitää ootella pakkasia, että ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 25 Tammi 2015 12:17
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Ford Escort 1.6l vm-00 ei puhalla lämmintä
- Vastaukset: 3
- Luettu: 904