Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja l4t3z11
20 Tammi 2015 00:23
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
Vastaukset: 8
Luettu: 1187

Re: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä

Saa poistaa. auto toimii taas hyvin, en tiedä mikä oli ja miten katos... paljonko oharissa vakiona seos ruuvi auki että oikeet säädöt ?!
Kirjoittaja l4t3z11
15 Tammi 2015 08:49
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
Vastaukset: 8
Luettu: 1187

Re: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä

1988vm 5vaihteisella lootalla, sähköryyppy ei toimi joten käsiryypyn vaijeri vedetty valmiiks mut ei viel asennettu toimimaan.. Hyvin on sierra nyt pysynyt käynnissä vaik kuinka polkee.. metanolia laitoin tankkii toispäivänä, venttiilin puhdistajaa eilen varuiksi.. Uudet: Sytytyspuola, sytytysjohdot ...
Kirjoittaja l4t3z11
13 Tammi 2015 20:46
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
Vastaukset: 8
Luettu: 1187

Re: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä

Nyt sain taas tyhjäkäynnin takaisin ku polkasin muutaman kerran happea sierralle, sytytyspuolan johtoja painelin kunnolla, ei oo säädettävää tyhjäkäyntiä tässä weberissä.. kaasari tutkittu läpi kotasin, seosruuvi löytyy kyllä :D
Kirjoittaja l4t3z11
12 Tammi 2015 09:56
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
Vastaukset: 8
Luettu: 1187

Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä

Moro, Elikkä kyseessä siis 1.6 ohc weber kaasuttimel varustettu sierra joka siis toimii aina välillä ihan normaalisti ja sitten ku antaa kenkää kunnolla ni voipi kadottaa tyhjäkäynnin kokonaan autosta, muuten siis kulkee ja toimii normaalisti mutta tyhjäkäynnillä ei pysy yhtään jos polkasee happea ...