Haku löysi 4 tulosta
- 20 Tammi 2015 00:23
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1187
Re: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
Saa poistaa. auto toimii taas hyvin, en tiedä mikä oli ja miten katos... paljonko oharissa vakiona seos ruuvi auki että oikeet säädöt ?!
- 15 Tammi 2015 08:49
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1187
Re: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
1988vm 5vaihteisella lootalla, sähköryyppy ei toimi joten käsiryypyn vaijeri vedetty valmiiks mut ei viel asennettu toimimaan.. Hyvin on sierra nyt pysynyt käynnissä vaik kuinka polkee.. metanolia laitoin tankkii toispäivänä, venttiilin puhdistajaa eilen varuiksi.. Uudet: Sytytyspuola, sytytysjohdot ...
- 13 Tammi 2015 20:46
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1187
Re: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
Nyt sain taas tyhjäkäynnin takaisin ku polkasin muutaman kerran happea sierralle, sytytyspuolan johtoja painelin kunnolla, ei oo säädettävää tyhjäkäyntiä tässä weberissä.. kaasari tutkittu läpi kotasin, seosruuvi löytyy kyllä 
- 12 Tammi 2015 09:56
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1187
Sierra 1.6 ohc kadottaa tyhjäkäyntiä
Moro, Elikkä kyseessä siis 1.6 ohc weber kaasuttimel varustettu sierra joka siis toimii aina välillä ihan normaalisti ja sitten ku antaa kenkää kunnolla ni voipi kadottaa tyhjäkäynnin kokonaan autosta, muuten siis kulkee ja toimii normaalisti mutta tyhjäkäynnillä ei pysy yhtään jos polkasee happea ...