Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Viva La Ford4ever
19 Joulu 2014 05:12
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Ford Transit -89 vaihteisto
Vastaukset: 0
Luettu: 767

Ford Transit -89 vaihteisto

Ookoo,

Olen kyllä taivaspaikkani jo moneen kertaan tienannut omistamalla foordeja, niin siviili, sprint kuin jokkis mallisina.

Mutta nyt meidän rakas huoltoauto, transsu -89, puolipitkä, puolikorkea ja puolitehoton. Vaihdelaatikko perkasi aivan totaalisesti, vain 4-vaihteen rattaat jäi.... :cry ...