Haku löysi 9 tulosta
- 05 Syys 2015 20:06
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: mondeo -02 1.8duratec savuttaa
- Vastaukset: 11
- Luettu: 4628
Re: mondeo -02 1.8duratec savuttaa
en osaa sanoa öljynkulutuksesta mitään, olen autolla ajanut 60km, auto tuli avk eli sinänsä riski on siinä kohtaa otettu. joten en tiä mitä on tapahtunut ratin ja penkin välissä enkä millä öljyillä ajettu. varmaankin se öljyrengas sitten mennyt. puristukset jos huomenna mittaisi. tulee mustaa ja ...
- 05 Syys 2015 08:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: mondeo -02 1.8duratec savuttaa
- Vastaukset: 11
- Luettu: 4628
Re: mondeo -02 1.8duratec savuttaa
juu unohdin mainita että vikakoodit on luettu eikä ollut mitään. romuun joutanee tuo sitten jos tarttee kone avata, surkeita pelejä kyllä. aivan susi moottoreita kun jo yksi vastaava oli mutta selvisi koneen vaihdolla.
- 04 Syys 2015 06:23
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: mondeo -02 1.8duratec savuttaa
- Vastaukset: 11
- Luettu: 4628
mondeo -02 1.8duratec savuttaa
päästöt pielessä ja savuttaa aika lahjakkaasti, mistä lähtisitte liikkeelle vai onko automaattisesti koneen sisältä jotain mennyt. mustaa ja sinistä savua tulee ja haisee pahalle. auto toimii normaalisti ja tehot likimain tallella.
- 14 Maalis 2015 10:08
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: mondeo -04 2.0tddi halvaantui
- Vastaukset: 0
- Luettu: 762
mondeo -04 2.0tddi halvaantui
illalla jätetty normaalisti parkkiin ja aamulla ei inahdakkaan. eikä lähde käymään vaikka kuinka sahaa. vikakoodit luettu ja antaa:
p0252
FIP fuel angle calculation and demand mismatch
u1039
vehicle speed signal missing or incorrect
p0500
VSS sensor circuit fault
googleteltu on muttei mitään ...
p0252
FIP fuel angle calculation and demand mismatch
u1039
vehicle speed signal missing or incorrect
p0500
VSS sensor circuit fault
googleteltu on muttei mitään ...
- 25 Helmi 2015 13:41
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: transit -03 sähköt katoaa
- Vastaukset: 0
- Luettu: 698
transit -03 sähköt katoaa
mistä moinen voisi johtua, noin joka kymmenes kerta kun starttaa niin ransiitista katoaa kaikki sähköt. noin 5min kun vartoo niin tulee takaisin ja lähtee taas tulille..eli autossa ei ole minkäänlaisia sähköjä olin avain missä asennossa tahansa
- 17 Joulu 2014 06:22
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: konepelli jumissa transit -03
- Vastaukset: 3
- Luettu: 5304
Re: konepelli jumissa transit -03
löysin vara-avaimen jemma nimisestä paikasta ja nokkapelli aukesi sillä! pirun tarkka tuntuu olevan tuo lukko..kyllähän sille kannattas jotain tehä jo silti
- 16 Joulu 2014 06:29
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: konepelli jumissa transit -03
- Vastaukset: 3
- Luettu: 5304
konepelli jumissa transit -03
elikä tuo vitun aikanen keksintö avaimella avattava nokkapelli ei nyt suostu aukeamaan, onko vinkkejä? mitä rikkoa että saa sen auki jos ei muu auta..
- 05 Joulu 2014 13:13
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: raitisilmasuodatin transit -03
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2496
raitisilmasuodatin transit -03
mistä löytyy moinen vai onko koko autossa edes sitä?
- 16 Loka 2014 11:19
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: transit -03 takavalot ei pelitä
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1140
transit -03 takavalot ei pelitä
elikkä takana pelaa kaikki muut, paitsi takavalot. sulakkeet kattottu läpi kaikki ehjiä, polttimot ehjät, kärryn pistoke otettu auki maadotuksia hierottu ym. mistähän lähtis ettiin vikaa? minkä värinen johto noista on takavalolle?