Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja illinois
11 Elo 2014 00:46
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Fiestan ilmastoinnin kytkeytyminen
Vastaukset: 1
Luettu: 584

Fiestan ilmastoinnin kytkeytyminen

2010 vm Fiesta 1,25 bensakone.Kun ilmastoinnin kompuran vapaakytkin kytkeytyy päälle eli pyörittää kompuraa, kuuluu aika äänekäs napsaus. Tämä napsaus eli kytkeytyminen tapahtuu +20 asteen lämpötilassa n. 3x minuutissa kun AC on päällä.
Onko tämä normaalia vai onko odotettavissa jotain isompaa ...