Haku löysi 4 tulosta
- 02 Syys 2015 07:19
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: focus -99 ampuu putsarikoteloon
- Vastaukset: 6
- Luettu: 1253
Re: focus -99 ampuu putsarikoteloon
Tuli tääkin vika löydettyä. Ensinnäkin vian haussa harhaan vei viallinen päästömittari. Varsinainen vika autossa oli se että polttoaine paine romahti. Syy tähän tankin sisällä oleva p-putkien liitoskappale joka tulee ruuveilla kiinni tankkivarusteeseen ja sen sisällä oleva o-rengas oli revennyt eli ...
- 05 Elo 2014 20:39
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: focus -99 ampuu putsarikoteloon
- Vastaukset: 6
- Luettu: 1253
Re: focus -99 ampuu putsarikoteloon
Tuo huohotus letku korjattu se oli rikki, sen jälkeen vika tuli voimakkaammin esille kun ylimääräinen ilma lähti pois
- 04 Elo 2014 07:05
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: focus -99 ampuu putsarikoteloon
- Vastaukset: 6
- Luettu: 1253
Re: focus -99 ampuu putsarikoteloon
Jep, kierrokset matalat tyhjäkäynnillä, lambda on uus orkkis sitä nyt on vaikee kytkee väärin. Jakopäätä ei oo vaihdettu.
- 03 Elo 2014 19:05
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: focus -99 ampuu putsarikoteloon
- Vastaukset: 6
- Luettu: 1253
focus -99 ampuu putsarikoteloon
Eli auto focus 1,6 zetec-s , päästöt tyhjäkäynnillä rikkaat ja aika matalat. Kun laittaa kaasun pohjaan niin röpeltää ja ns ampuu putsarikoteloon sen jälkeen kierrokset nousee ylhäällä toimii ihan ok. Onko mitään vinkkejä. Lambda, tulpat, puola ja johdot vaihdettu. Maf putsattu. Vikakoodi oli ...