Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja zamppa
02 Syys 2015 07:19
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: focus -99 ampuu putsarikoteloon
Vastaukset: 6
Luettu: 1253

Re: focus -99 ampuu putsarikoteloon

Tuli tääkin vika löydettyä. Ensinnäkin vian haussa harhaan vei viallinen päästömittari. Varsinainen vika autossa oli se että polttoaine paine romahti. Syy tähän tankin sisällä oleva p-putkien liitoskappale joka tulee ruuveilla kiinni tankkivarusteeseen ja sen sisällä oleva o-rengas oli revennyt eli ...
Kirjoittaja zamppa
05 Elo 2014 20:39
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: focus -99 ampuu putsarikoteloon
Vastaukset: 6
Luettu: 1253

Re: focus -99 ampuu putsarikoteloon

Tuo huohotus letku korjattu se oli rikki, sen jälkeen vika tuli voimakkaammin esille kun ylimääräinen ilma lähti pois
Kirjoittaja zamppa
04 Elo 2014 07:05
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: focus -99 ampuu putsarikoteloon
Vastaukset: 6
Luettu: 1253

Re: focus -99 ampuu putsarikoteloon

Jep, kierrokset matalat tyhjäkäynnillä, lambda on uus orkkis sitä nyt on vaikee kytkee väärin. Jakopäätä ei oo vaihdettu.
Kirjoittaja zamppa
03 Elo 2014 19:05
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: focus -99 ampuu putsarikoteloon
Vastaukset: 6
Luettu: 1253

focus -99 ampuu putsarikoteloon

Eli auto focus 1,6 zetec-s , päästöt tyhjäkäynnillä rikkaat ja aika matalat. Kun laittaa kaasun pohjaan niin röpeltää ja ns ampuu putsarikoteloon sen jälkeen kierrokset nousee ylhäällä toimii ihan ok. Onko mitään vinkkejä. Lambda, tulpat, puola ja johdot vaihdettu. Maf putsattu. Vikakoodi oli ...