Miten vitussa mä ton hihnapyörän pultin saan auki keinoi oon kokeillu jo räikäl ja pitkäl varrella pulttipyssyllä ? startin kanssa
Kyseessä escort 1.8 dohc -94
Ketä osais auttaa?
Haku löysi 2 tulosta
- 20 Syys 2014 17:04
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Kampiakselin hihnapyörä
- Vastaukset: 1
- Luettu: 957
- 10 Syys 2014 18:42
- Keskustelualue: Autoilu
- Aihe: Ralli escortti !
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1240