Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja Tomppalapa
22 Heinä 2014 10:03
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo 2.0 tdci. VM.2005
Vastaukset: 3
Luettu: 1159

Re: Mondeo 2.0 tdci. VM.2005

juhve kirjoitti:onkos paljon ajettu oiskos mahdollista saada vaurioista kuvaa

ittee kans kiinnostas mikä noita välikansia rikkoo

Näppään kuva kun meen ,ehkä vlk.sinne
Kirjoittaja Tomppalapa
21 Heinä 2014 13:13
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo 2.0 tdci. VM.2005
Vastaukset: 3
Luettu: 1159

Mondeo 2.0 tdci. VM.2005

juu.tuli vähän purettua tuommoista peliä kun ei käyntiin ole lähtenyt pariin vuoteen.
Venttiili koneisto ,,imupuoli nokka-akseli..mikä hajottaneet nuita välikannen pultteja ja kierteitä ja lisäksi ei pelkästään pulttien kierteitä ,parissa paikassa halkeamat.pultit poikki jalkopään päässä.
oisko ...