juhve kirjoitti:onkos paljon ajettu oiskos mahdollista saada vaurioista kuvaa
ittee kans kiinnostas mikä noita välikansia rikkoo
Näppään kuva kun meen ,ehkä vlk.sinne
juhve kirjoitti:onkos paljon ajettu oiskos mahdollista saada vaurioista kuvaa
ittee kans kiinnostas mikä noita välikansia rikkoo