Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja mondeoo1999
30 Touko 2014 22:15
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: kierrokset heittelee Mondeo -99
Vastaukset: 2
Luettu: 719

kierrokset heittelee Mondeo -99

Eli ongelmana on, että kierrokset heittää kytkin pohjassa välillä 3000-3500 ja liikkeelle lähdettäessä tippuu jopa 250 tai sammuu kokonaan. Kiihdyttäessä ei välttämättä kiihdy vaikka kaasu pohjassa. Kaasupohjinta kun painaa enemmän niin kuuluu kilinää (ei raklatusta koneesta vaan kilinää). Samoin ...