Haku löysi 2 tulosta
- 05 Huhti 2014 15:04
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Onko S-max diesel lämmin talvella?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 906
- 04 Huhti 2014 16:53
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Onko S-max diesel lämmin talvella?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 906
Onko S-max diesel lämmin talvella?
Eli onko ford s-max 2.0 TDCi 130hv diesel(2007-2008) lämmin talvella? Riittääkö lämmintä taakse(lapsia ajatellen)?
Pitääkö vai kannattaako olla webasto/eber?
Lämpiääkö nopeasti?
Onko autossa vikoja? ruostuuko helposti?
Onko PF automaatti hyvä? Onko laatikossa ollut vikoja? kestää?
Pitääkö vai kannattaako olla webasto/eber?
Lämpiääkö nopeasti?
Onko autossa vikoja? ruostuuko helposti?
Onko PF automaatti hyvä? Onko laatikossa ollut vikoja? kestää?