Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja jackhiggins
02 Helmi 2014 19:56
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Ford 1.8 TDCI ja "arktinen huohotin" ???? Kokemuksia?
Vastaukset: 1
Luettu: 1086

Ford 1.8 TDCI ja "arktinen huohotin" ???? Kokemuksia?

Onko kenellekään vaihdettu arktista versiota huohotin putkistoon?

Auto on 2008 focus 1.8 titanium ja siihen on päivitette 29.12.2009 (9S259 - Lynx 1.8L diesel - Moottorin jäätyminen) mukaiset putket, jotka nyt 30.1.2014 huohotin putkien jäädyttyä ja öljy tikun ulos lennettyä todettiin fordin ...