Onko kenellekään vaihdettu arktista versiota huohotin putkistoon?
Auto on 2008 focus 1.8 titanium ja siihen on päivitette 29.12.2009 (9S259 - Lynx 1.8L diesel - Moottorin jäätyminen) mukaiset putket, jotka nyt 30.1.2014 huohotin putkien jäädyttyä ja öljy tikun ulos lennettyä todettiin fordin ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 02 Helmi 2014 19:56
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Ford 1.8 TDCI ja "arktinen huohotin" ???? Kokemuksia?
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1086