Haku löysi 4 tulosta
- 03 Helmi 2014 10:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Kova jarrupoljin
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1017
Re: Kova jarrupoljin
En tiedä onko mitään tehty, kun vasta auton hommasin, täytyypä ottaa renkaita pois ja katsoa näkyykö,päällepäin mitään, kiitti vinkistä
- 02 Helmi 2014 17:05
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Keskuslukitus
- Vastaukset: 2
- Luettu: 784
Re: Keskuslukitus
Ok, kiitti täytyy kokeilla
- 02 Helmi 2014 15:50
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Kova jarrupoljin
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1017
Kova jarrupoljin
Auto on -02 mondeo 1.8 ja vian oire: jarrupoljin on kova ja abs nypyttää jalkapohjaan heti kun koskee polkimeen ja jarrut ei oikeen pidä, kuitenkin n. sekunnin päästä paranee? Mikä omituisinta, tämä toistuu ehkä joka viides kerta kun jarruttelen, muulloin toimii normaalisti, vikakoodeja ei ainakaan ...
- 02 Helmi 2014 15:43
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Keskuslukitus
- Vastaukset: 2
- Luettu: 784
Keskuslukitus
Toimii normaalisti avaimella, mutta ei kaukosäätimellä, surina kyllä kuuluu, mutta ovet ei vaan mene lukkoon? Auto on mondeo -02, missä mahdollinen vika?