Haku löysi 3 tulosta
- 24 Tammi 2014 19:26
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo nykii ja röpöttää
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1255
Re: Mondeo nykii ja röpöttää
Suurin osa nesteestä oli suihkunnut laturin alueelle. Voisiko se laturin uiminen vaikuttaa käymiseen näin?
- 24 Tammi 2014 18:44
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo nykii ja röpöttää
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1255
Re: Mondeo nykii ja röpöttää
Kokeilin ajaa, ei auttanut. On myös laitettu polttoainejärjestelmän puhdistusainetta tankkiin. Mikään ei tunnu auttavan. Se käy kolmella välillä ja liikkeelle lähtö on hankalinta; painan kaasua, nykii todella kovaa eikä kulje, sitten yhtäkkiä lähtee kiihtymään. Bensaa on kulunut viikossa järjetön ...
- 22 Tammi 2014 18:27
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo nykii ja röpöttää
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1255
Mondeo nykii ja röpöttää
Mondeo-03 1.8 bensa alkoi jokin aika sitten nykimään, ajaminen oli mahdotonta rykimistä. Siihen vaihdettiin tulpat, johdot ja puola. Toimi jonkun aikaa kunnes viikko sitten paisuntasäiliö alkoi ruiskimaan nestettä pitkin moottoritilaa, samaan aikaan alkoi taas nykiminen ja tyhjäkäynnillä ...