Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja arekka
24 Tammi 2014 19:26
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo nykii ja röpöttää
Vastaukset: 4
Luettu: 1255

Re: Mondeo nykii ja röpöttää

Suurin osa nesteestä oli suihkunnut laturin alueelle. Voisiko se laturin uiminen vaikuttaa käymiseen näin?
Kirjoittaja arekka
24 Tammi 2014 18:44
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo nykii ja röpöttää
Vastaukset: 4
Luettu: 1255

Re: Mondeo nykii ja röpöttää

Kokeilin ajaa, ei auttanut. On myös laitettu polttoainejärjestelmän puhdistusainetta tankkiin. Mikään ei tunnu auttavan. Se käy kolmella välillä ja liikkeelle lähtö on hankalinta; painan kaasua, nykii todella kovaa eikä kulje, sitten yhtäkkiä lähtee kiihtymään. Bensaa on kulunut viikossa järjetön ...
Kirjoittaja arekka
22 Tammi 2014 18:27
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Mondeo nykii ja röpöttää
Vastaukset: 4
Luettu: 1255

Mondeo nykii ja röpöttää

Mondeo-03 1.8 bensa alkoi jokin aika sitten nykimään, ajaminen oli mahdotonta rykimistä. Siihen vaihdettiin tulpat, johdot ja puola. Toimi jonkun aikaa kunnes viikko sitten paisuntasäiliö alkoi ruiskimaan nestettä pitkin moottoritilaa, samaan aikaan alkoi taas nykiminen ja tyhjäkäynnillä ...