Moi!
Palataan tälläiseen vanhaan topicciin. Fiesta (n.91 vuotinen, 1.4l kaasarikone) teki sitä perinteistä, että ajon jälkeen, esim. kaupassa käydessä kaupan pihasta ei lähtenyt käyntiin. Hinaamalla tai levättyään riittävästi lähti taas, mutta paheni sitten niin ettei lähtenyt enää avaimesta ...
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Haku löysi 1 tuloksen
Haku löysi 1 tuloksen
• Sivu 1/1
- Kirjoittaja IsänFiesta
- 11 Tammi 2014 10:45
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Fiesta 89 puola
- Vastaukset: 4
- Luettu: 978
Haku löysi 1 tuloksen
• Sivu 1/1
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan