Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja IsänFiesta
11 Tammi 2014 10:45
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Fiesta 89 puola
Vastaukset: 4
Luettu: 978

Re: Fiesta 89 puola

Moi!

Palataan tälläiseen vanhaan topicciin. Fiesta (n.91 vuotinen, 1.4l kaasarikone) teki sitä perinteistä, että ajon jälkeen, esim. kaupassa käydessä kaupan pihasta ei lähtenyt käyntiin. Hinaamalla tai levättyään riittävästi lähti taas, mutta paheni sitten niin ettei lähtenyt enää avaimesta ...